Ay: Mayıs 2021

696 KHK İle Kadro Alan İşçilerin Tayin Hakkı Var mıdır?

Anayasamızın 3. bölümünde “Sosyal ve Ekonomik Haklar ve Ödevler” arasında yer alan ve “Toplu İş Sözleşmesi Hakkı” başlığını taşıyan 53. maddesinde toplu iş sözleşmesi hakkı güvence altına alınmış olup buna göre; “İşçiler ve işverenler, karşılıklı olarak ekonomik ve sosyal durumlarını ve çalışma şartlarını düzenlemek amacıyla toplu iş sözleşmesi yapma hakkına sahiptirler. Toplu iş sözleşmesinin nasıl yapılacağı kanunla düzenlenir”.6356 sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmesi Kanunu’nun 33. maddesi birinci ve ikinci fıkraları toplu iş sözleşmelerinin normatif ve borç doğurucu hükümlerini düzenlemektedir. Buna göre; “(1) Toplu iş sözleşmesi, iş sözleşmesinin yapılması, içeriği ve sona ermesine ilişkin hükümleri içerir. (2) Toplu iş sözleşmesi,

• Ankarada En İyi Ceza Avukatı Kimdir?

Ankara da yer alan en iyi ceza avukatı kimdir,ceza hukukunda en iyi avukat kimdir,en çok aranan kelimeler arasında yer alan ve Ankara En İyi Ceza Avukatı Kimdir,sorularına cevap bulacağız.Ankara ceza avukatı,ceza hukuku alanında müvekkillerine soruştuma esnasından itibaren tüm hukuki süreçi takip eder. Ceza Hukuku Nedir? Ankara En İyi Ceza Avukatı Kimdir Atabay Ceza Hukuku alanında, müvekkillerine soruşturma esnasından itibaren ihtiyaç duyulan her türlü avukatlık ve danışmanlık hizmetini sağlamaktadır.Ceza hukuku alanında Profesyonel kadromuzla müvekkilerimiz sorunlarına çözüm odaklı yaklaşıyoruz. Ceza Hukukunun Amacı Nedir? Ankara En İyi Ceza Avukatı Kimdir? Ceza Kanununun amacı; kişi hak ve özgürlüklerini, kamu düzen ve güvenliğini, hukuk devletini, kamu sağlığını ve

• Ankara Boşanma Avukatı

Ankara Boşanma Avukatı.Atabay Hukuk Bürosu olarak alanında uzman avukatlarımızla müvekkillerimizin Ankara Boşanma davalarını yakından takip ederek sonuçlandırıyoruz.Ankara Boşanma davası nasıl açılır? Kişiler avukat tutmak zorunda mıdır? Ankara’da boşanma davası açsam ne kadar sürede boşanırım gibi sorulara cevap bulan makalemizi siz değerli okuyucularımızla paylaşıyoruz.Ankara Boşanma Avukatı-Ankara boşanma davası nasıl açılır-Ankara Boşanma Davası Ne Kadar Sürede Sonuçlanır? Sizlerde Ankara’da boşanma hukuku alanında bilgi sahibi olmak istiyorsanız Boşanma Hukuku yazı dizimizi takip edebilirsiniz.. Ankara Boşanma Avukatı,Ankara boşanma davası nasıl açılır,Ankara Boşanma Davası Ne Kadar Sürede Sonuçlanır?Ankara Boşanma avukatı olarak tüm sorularınızı cevaplıyoruz; Tarafların birbirleri ile evlilik sonrası kazanılan malların paylaşımı, evlatların velayeti, tazminat,

• Ankara Çankaya Boşanma Avukatı

Mal Paylaşım Davası Nasıl Açılır? Ankara Çankaya Boşanma avukatı kimdir? Arama motorlarında boşanma konusunda en çok aranan Ankara çankaya boşanma hukuku davaları ile ilgili uzman ekiplerimiz sizler için araştırma yaparak, boşanma sonrası mal paylaşımı nasıl yapılır konusunda bilgilendirme amaçlı makaleyi siz değerli okuyucularımızla paylaştık. Ankara Çankaya Boşanma Avukatı – Ankara Boşanma Davası Nasıl Açılır – Ankara Boşanma Avukatı, Mal Paylaşımı Davası Nasıl Açılır? Boşanma Davası Nedir – Ankara Çankaya Boşanma Davası Ankara Çankaya Boşanma Avukatı tarafından açılan boşanma davasından sonra boşanan eşler arasındaki mal rejiminin tasfiyesi için halk arasında mal paylaşımı davası olarak bilinen mal rejiminin tasfiyesi davası açılması gerekmektedir.

• Boşanma Davası Nasıl Açılır? Aile ve Boşanma Hukuku Davaları Ankara Avukat

Aile Hukuku Nedir? Ankara Boşanma Avukatı Atabay & Kaya Hukuk Bürosu olarak gayemiz ve hukuki misyonumuz ışığında, yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişi müvekkillerimize sağladığımız hukuk danışmanlığı hizmetlerini aşağıda bilginize sunarız.Aile Hukuku,Boşanma Davası Nasıl Açılır ?Boşanma davası Ankara en iyi avukatlar kimlerdir? Ankara Çankaya hukuk bürosu Boşanma davası nasıl nerede açılır? Konularına uzman ekiplerimiz cevap vermektedir. Detaylı bilgi boşanma alanında uzman avukatlarımız tarafından incelenmiş olup siz değerli müvekkil adaylarımıza sunulmuştur. Aile Hukuku, aileye ilişkin konularla ilgilenen, medeni hukukun kapsamı içinde yer alan bir hukuk dalıdır. Aile hukukunun başlıca konuları; nişanlanma, evlenmenin koşulları ve hükümleri, boşanmanın koşulları ve sonuçları, mal rejimleri, aile konutu,